哦贝贝网怎么申请退款you请让你知道ilyou

有首歌唱“贝贝 贝贝 哦~贝贝”是什么歌啊?_百度知道
有首歌唱“贝贝 贝贝 哦~贝贝”是什么歌啊?
就这首歌,怪好听的,就是不知道名字~ 给高分!
提问者采纳
  这首  Baby
Justin Bieber  歌词:  Justin Bieber Ft. Ludacris - Baby。  Ohh wooaah (3x)  You know you love me,I know you care  You shout whenever, And I'll be there  You want my love, You want my heart  And we will never ever ever be apart  Are we an item? Girl quit playing  Were just friends, Or are we saying  So theres another one, Looks right in my eyes  My first love broke my heart for the first time  And I was like  Baby, baby, baby nooo  My baby, baby, baby noo  My baby, baby, baby nooo  I thought youd always be mine mine  Baby, baby, baby nooo  My baby, baby, baby noo  My baby, baby, baby nooo  I thought youd always be mine, oh oh  For you, I would have done whatever  Another chance and we, We get together  And wanna play it cool, About loosin' you  I'll buy you anything, I'll buy you any ring  And i'm in piece , baby fix me  And you'll shake me til' you wake me from this bad dream  Im going down, down, dooown  And just can't believe my first love won't be around  Baby, baby, baby nooo  My baby, baby, baby noo  My baby, baby, baby nooo  I thought youd always be mine  When i was 13 i had my first love  Here was nobody to compare my baby  And nobody came between us or could ever come above  She had me goin crazy  Oh i was starstruck.  She woke me up daily dont need no starbucks  She made my kupig heart pound  Asking for a beat when i see her in the street  And in the school on the playground  But i really wanna see her on the weekends  She knows she got me dazy  Cause she was so amazing and now my heart is breaking  But i just keep on sayin  Baby, baby, baby nooo  My baby, baby, baby noo  My baby, baby, baby nooo  I thought youd always be mine x2  Now Im all gone
提问者评价
真效率啊,谢谢大家
其他类似问题
为您推荐:
其他2条回答
最佳答案是 Justin Bieber ft Ludacris – Baby 不?
oh weah oh oh
oh weah oh oh
oh weah oh oh
you know you love me,i know you care,you shout whenever and i‘ll be there
you want my love,you want my hear,and we’ll never ever ever be apart
are we an item?gir qute playing?we are just friends,what are we saying?
so there‘s another one looks right in my eyes,my frist love in my heart for
the frist time
and i was like baby baby baby baby noo,like baby baby baby noo
my baby baby baby noo,i thought you’d always be mine
like baby baby baby noo
my baby baby baby noo,i thought you’d always be mine
for you...
就叫 baby 是 贾斯丁比伯的
您可能关注的推广回答者:
贝贝的相关知识
等待您来回答
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁I Belong To You (Il Ritmo Della Passione) 歌词_百度知道
I Belong To You (Il Ritmo Della Passione) 歌词
提问者采纳
歌曲名:I Belong To You (Il Ritmo Della Passione)歌手:Eros Ramazzotti & Anastacia专辑:The Best Of Anastacia
其他类似问题
为您推荐:
等待您来回答
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁备孕中南昌市我真是个不孝女不能在爸爸身边照顾他,真希望那个撞到手的人是我!!!我只能祈福爸爸平安度过,跪求大慈大悲的观音菩萨送子娘娘佛祖菩萨各路神仙保佑我爸爸平安度过这次灾难风险吧 07:31:26来自 |
|宝宝1岁烟台市ILYOU 发表于
我真是个不孝女不能在爸爸身边照顾他,真希望那个撞到手的人是我!!!我只能祈福爸爸平安度过,跪求大慈大 ...祝福 07:32:23来自 |
|宝宝8个月赣州市会好的,别担心 07:32:38来自 |
|备孕中南昌市颜颜Y 发表于
祝福谢谢宝妈。。。 07:35:29来自 |
|备孕中南昌市柠檬不心酸 发表于
会好的,别担心嗯嗯,自己真是个大不孝女,谢谢宝妈。。。 07:36:34来自 |
|宝宝8个月赣州市ILYOU 发表于
嗯嗯,自己真是个大不孝女,谢谢宝妈。。。别这么想,一辈子还长呢?以后多孝敬孝敬他们就好啦 07:38:47来自 |
|备孕中南昌市嗯嗯,谢宝妈。。。 08:19:38来自 |
|宝宝4个月上饶市平平安安! 08:54:27来自 |
|备孕中南昌市开开心心923 发表于
平平安安!嗯嗯会的,谢谢宝妈。。。 10:30:29来自 |
|宝宝2岁茂名市别担心,会好的 11:31:47来自 |
|备孕中南昌市敏瑜贝贝 发表于
别担心,会好的嗯嗯,谢谢宝妈。。。 12:19:36来自 |
|宝宝2岁茂名市ILYOU 发表于
嗯嗯,谢谢宝妈。。。不用谢,我理解你的心情,我爸前年摔断的脚到现在都还没好 13:33:13来自 |
|备孕中南昌市潘子卿 发表于
祝福y谢谢宝妈。。。 16:39:41来自 |
|备孕中南昌市敏瑜贝贝 发表于
不用谢,我理解你的心情,我爸前年摔断的脚到现在都还没好是吗宝妈,也祝福你爸早日康复,我爸爸是骑摩托车被别人的车撞到手了,打电话给我爸说不怎么严重,我还没去看我爸呢我真是个不孝女 16:43:36来自 |
|宝宝2岁茂名市ILYOU 发表于
是吗宝妈,也祝福你爸早日康复,我爸爸是骑摩托车被别人的车撞到手了,打电话给我爸说不怎么严重,我还没去 ...没事的,现在医院这么发达,会好都 17:21:00来自 |
访问手机版:
生活兴趣 &
&客户端下载关于我们友情链接B4You Ltd.有首英文歌曲里面的个词有I love you baby和大概是这样的调‘爱拉夫有贝贝,no佛呦比那晒,爱拉夫有贝贝_百度知道
有首英文歌曲里面的个词有I love you baby和大概是这样的调‘爱拉夫有贝贝,no佛呦比那晒,爱拉夫有贝贝
提问者采纳
名字就叫BABY
提问者评价
其他类似问题
为您推荐:
其他1条回答
Can't Take My Eyes Off You-王若琳
等待您来回答
下载知道APP
随时随地咨询
出门在外也不愁

我要回帖

更多关于 ilyou00000 163.com 的文章

 

随机推荐